Spring til hovedindhold
Best Western logo

Book altid den laveste pris hos os

Low rate guaranteed

Vi har forpligtet os til at sikre, at du altid vil finde de laveste priser på www.bestwestern.dk. Hvis du på internettet finder lavere priser end dem der findes på www.bestwestern.dk, så vil vi sende dig et Best Western Travel Card® på $100 USD, under forudsætning at betingelserne for prisen er de samme. Garanti for laveste pris: Sådan skal du gøre

  • Book dit hotelophold på www.bestwestern.dk

  • Hvis du finder en lavere pris på en anden hjemmeside med samme kriterier (hotel, værelsestype, datoer for opholdet, betalingspolitik og antal gæster), så læs venligst vilkår og betingelser igennem.

  • Udfyld og send kravsformular under

  • Kravsformularen skal indsendes inden for 24 timer efter reservationen er foretaget på www.bestwestern.dk.

  • Vores kundeservice vil undersøge kravet og hurtigst muligt vende tilbage til dig.

Udfyld ansøgningen her

Vilkår & Betingelser

Best Western lavpris-garanti-program: Hvis en gæst finder en lavere offentliggjorte pris på internettet, eksklusive skatter og afgifter, end de offentliggjort priserne på bestwestern.dk eller bestwestern.com eller en anden global Best Western hjemmeside, vil Best Western International, Inc. (”Best Western”) forære et $100 (USD) Best Western Travel Card® (“Travel Card”). Programmet er underlagt følgende vilkår og betingelser:

  • Reservationen skal ske på bestwestern.dk eller bestwestern.com eller gennem en anden global Best Western hjemmeside, som linker til bestwestern.com. Et krav kan ikke fremsættes uden en egentlig booking.

  • Gæsten skal indsende et krav ved at indsende en online kravformular, som findes på bestwestern.dk eller bestwestern.com.

  • Kravet skal indsendes senest 24 timer efter reservationen er foretaget på bestwestern.dk eller bestwestern.com, og der skal fremvises et gyldig bekræftelsenummer. Et ophold er defineret ved en eller flere sammenhængende nætter på samme hotel hos Best Western Hotels & Resorts.

  • Kun 1 tjek ind/tjek ud er tilladt per ophold. Kun 1 Travel Card per husstand per krav for hvert ophold og kun 1 Travel Card per husstand under en 30 dages periode.

  • Et Travel Card vil blive udstedt i form af et virtuelt kort (E-mail certifikat eller udskrift fra hjemmesiden), medmindre et fysisk plastikkort ønskes.

  • Krav som omfatter reservationer der er foretaget 48 timer før hotellets offentliggjorte tjek-in tid er ikke omfattet af Programmet.

  • De konkurrerende priser skal stemme overens med hotelstandard, datoer, opholdets varighed, valuta, antal gæster og lignende værelsestype. Derudover skal den konkurrerende pris være offentligt tilgængelige og kan reserveres via internettet på det tidspunkt hvor kravet gennemgåes af en af Best Westerns kundeservicespecialister. En synlig pris betyder, at den er offentlig tilgængelig og kan ses og bookes på hjemmesiden.

  • Hjemmesider, online medlemskaber eller programmer, som kræver et password eller login for at få vist hotellets priser, er ikke indkluderet i dette program. Dette inkluderer ethvert medlemskab eller program, hvor medlemskabet ikke sker automatisk, enhver online eller mobile enhed, som anvendes af medlemmer og er beskyttet med adgangskode og kræver, at gæsten har afsluttet en kundeprofil.

  • Partnerskaber, samarbejdsaftaler, gruppeaftaler, pakker (f.eks rejser inklusive flyvning, bil osv.) og uigennemsigtige priser (dvs. i de tilfælde hvor hotellets navn og placering ikke kendt før bookingen er gennemført, som f.eks. på Priceline.com og Hotwire.com), er ikke omfattet af programmet.

  • Best Western’s Kundeservice specialister har alene ret til at afgøre gyldigheden af en påstand. For at være gyldig skal en påstand opfylde alle vilkår og betingelser, der er indeholdt heri.

  • Efter validering af et krav, sender en kundeservice specialist en mail eller anden kommunikation til gæsten, som vil omfatte reservationsnummer, et trackingnummer for behandlingen af kravet, og den nye pris, som gæsten vil blive opkrævet. Hvis en gæst ikke modtager en bekræftelse inden for 48 timer efter at kravet er afsendt, kan gæsten kontakte kundeservice via telefon for at kontrollere status for kravet.

  • Det $100 (USD) Travel Card vil blive sendt som e-mail efter gæstens ophold er afsluttet. Virtuelle kort vil blive sendt inden for 2 til 3 uger efter endt ophold. Fysiske plastikkort vil blive sendt inden for 4 til 6 uger efter endt ophold. - Hvis kortet indløses internationalt, vil værdien af $100 (USD) Travel Card bestemmes ud fra valutakurser på indløsningstidspunktet.

  • Ved flere overnatninger vil totalbeløbet blive evalueret i forhold til om den konkurerende pris er lavere. - Forskellen mellem priserne i henhold til disse vilkår og betingelser skal være lig med eller større end USD $1.00. - Best Western Rewards® point eller Air miles vil blive tildelt på grundlag af den faktisk pris, som gæsten betaler ved tjek ud.

  • En gæst behøver ikke at booke et værelse på den konkurende hjemmeside for at får fordele af dette program. Gæsten skal blot kunne bevise gyldigheden af kravet og derefter bo på Best Western hotellet.

  • Hvis den lavere pris af en eller anden grund ikke godkendes på hotellet, skal gæsten kontakte kundeservice inden for 30 dage efter afslutningen af opholdet, og dermed får kravet et tracking nummer. Kundeservicespecialisten vil anmode om udtjekningskvittering fra hotellet. Efter validering vil gæsten få refunderet prisforskellen.

  • Medarbejdere hos Best Western International, Inc., som omfatter datterselskaber, Best Western hoteller og medlemmer af medarbejderes familier fra samme bopæl er ikke omfattet.

Ugyldigt ved forbud af lov. Best Western forbeholder sig ret til at ændre, suspendere eller aflslutte dette program til enhver tid uden forudgående varsel.